Diyet

İstediğiniz Kadar Yiyebileceğiniz 10 Zayıflatıcı Yiyecek!

Eğer sıkı bir diyet uyguluyorsanız yememeniz gereken lezzetli yiyeceklere direnmek oldukça zordur. Böyle zamanlarda buz dolabını her açtığımızda illa ki ufak tefek de olsa lezzetli bir şeyler atıştırmayı isteriz. Peki bu istediğimizi nasıl durdurabiliriz? İşte size hem istediğiniz kadar yiyebileceğiniz hem de zayıflatıcı 10 lezzetli yiyecek!

Yumurta Beyazı

Diyet beslenme listesi ve yumurta

Yumurta

Yalnızca 17 kalori içeren yumurta akını çok miktarda diyetinize ekleyebilirsiniz. Bu sizi hem uzun süre tok tutar hem de zayıflatıcı etkiye sahiptir. Yumurta beyazlarını biraz domates ile birleştirip kendinize son derece sağlıklı bir omlet hazırlayabilirsiniz. Ancak bunu yaparken zeytinyağı gibi faydalı yağlar kullanmamaya özen gösterin.

Salatalık

Vejeteryan aile

Vegetable family

%95’i sudan oluşan salatalık yalnızca 16 kaloriye sahiptir. Taze salatalığın sağlığa yararları ve zayıflatıcı etkisi artık kanıtlanmış bir gerçek. Salatalığın çoğu besin değeri, özellikle de gözleriniz için faydalı olan beta karoten kabuğunda yer alır. Bu nedenle soymadan yemeye özen gösterin.

Karnabahar

Karnabahar aslında bir çiçek cinsi olduğu için, bol bol fosfor, vitamin, cinsiyet hormonu, bol E vitamini ve protein içerir. Yalnızca 25 kalori içeren karnabahar zayıflatıcı etkisinin yanı sıra özellikle C ve K vitaminleri açısından zengindir. Faydalarından maksimum seviyede yararlanmak için çiğ tüketilmesi önerilmektedir.

Brokoli

Diyet ve sağlıklı beslenme

Diyet ve sağlıklı beslenme

Kilo vermek isteyenlerin favori yiyecekleri arasında yer alan brokoli yalnızca 31 kaloriye sahiptir. A, C, E ve K vitaminlerinin dışında günlük lif ihtiyacınızın %20’sini rahatlıkla karşılayarak sindirim sisteminizi düzenlemeye yardımcı olur.

Lahana

Bir porsiyonunda yalnızca 32 kaloriye sahip lahana, içerdiği yüksek iyot sayesinde zihinsel fonksiyonlarınızı düzenlemekle birlikte kilo kontrolüne yardımcı olur. Zayıflatıcı yiyecekler arasında faydası en yüksek olanlardan biridir.

Patlamış Mısır

patlamış mısır

patlamış mısır

Sıcak hava yardımıyla patlatılmış mısırları sıkı diyetinize ekleyebileceğinizi biliyor muydunuz? Yağlı ve tuzlu olması nedeniyle kilo vermeye çalışanların uzak durdukları patlamış mısır, sıcak hava ile hazırlandığında yalnızca 31 kaloriye sahip. Bu şekilde hazırlandığında çoğunluğu hava içerdiğinden zayıflatıcı bir atıştırmalık olarak rahatlıkla tüketilebiliyor.

Bezelye

bezelye

bezelye

İçerdiği 35 kalori ile diyetlerin bir başka vazgeçilmez sebzesi olan bezelye aynı zamanda protein ve lif içeriği açısından da oldukça zengin.

Greyfurt

greyfurt yararları

greyfurt yararları

Greyfurt kan içerdiği yüksek C vitamininin yanı sıra aynı zamanda mükemmel bir şekeri düzenleyici. Her bir tanesi ortalama 50 kalori içeren greyfurt zayıflatıcı etkisiyle diyet denince ilk akla gelen meyvelerden.

Kavun

kavun

Kavun

Diyetinizi bozmadan tatlı ihtiyacınızı gidermek istiyorsanız kavun bunun için en iyi seçenek. A ve C vitamin açısından zengin olan kavun bir porsiyonda yalnızca 55 kalori içeriyor.

Böğürtlen

Diyet Beslenme önerileri

Diyet Beslenme önerileri

Yüksek oranda C vitamin ve antioksidan içeren böğürtlen içerdiği 62 kalori ile zayıflatıcı yiyeceklerin başında geliyor. Bunun yanı sıra lezzetli bir tada sahip bu mucizevi meyvenin çok uzun sureli diyetlere mutlaka dahil edilmesi gerekiyor.

 

Yorum yaz

Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Popüler Yazılar

Yukarı