Ofiste kendinizle geçireceğiniz birkaç dakika vücudunuzda biriken toksinleri atmaya, zihninizdeki düşünceleri dağıtmaya, odaklanma kapasitenizi arttırmaya ve sinir sisteminizi rahatlatmaya yardımcı oluyor.

Yoga eğitmeni, stres yönetimi uzmanı, yazar ve Mutlu Mutfak şefi Arzu Özev, “Ofiste Yoga” ile iş hayatınızdaki stresi azaltarak, yaşam kalitenizi yükseltmenize yardımcı oluyor.

1- Gözlerinizi kapatın. Bir elinizi karnınıza, diğer elinizi göğsünüze yerleştirin ve burnunuzdan alabildiğiniz kadar uzun derin nefesler alıp vermeye başlayın. Hareketleri yaparken bu şekilde nefes alıp verin.

2- Gözlerinizi kapatın. Bir elinizi karnınıza, diğer elinizi göğsünüze yerleştirin ve burnunuzdan alabildiğiniz kadar uzun derin nefesler alıp vermeye başlayın. Hareketleri yaparken bu şekilde nefes alıp verin.

3- Ellerinizi omuzlarınıza yerleştirin. Omuzlarınızı çevirmeye başlayın. Yine nefesinizle birlikte, yavaş ve nazik olun. Gözleriniz kapalı olabilir. Nefes alırken yarım daire omzunuzu çevirin, nefes verirken daireyi tamamlayın.

4- Nefes alın kollarınızı gökyüzüne doğru açın, göğsünüzü açın.

5- Nefes verin, kollarınızı kapatın ve kendinize sarılın. Bu hareketi 4 ya da 8 kere tekrarlayın.